Malta del 2:)

Som jag berättade så kom vi direkt till Paradiset och vi hade fortsatt några trevliga dagar med Lenas bror med familj sedan sa vi adjö till dem men Johan stannade kvar med oss och så kom vår vän Viktor Bonello med på båten. Vi åkte ut i tre dagar och sov i naturhamnar - helt underbart även om det var tropiskt varmt så båda nätterna valde jag att sova utomhus till stor del. Viktor sov i sittbrunnen varje natt :)

Här kommer lite utvalda bilder från dessa dagar!
 
Oj, nu blev det en bild från de första dagar men den är skön så den får hänga med:)



Det här är Fungus Rock och där sov vi en natt - helt fantastiskt vackert!



Det var 28 grader i vattnet så bad stod på schemat hela tiden!
Nu får jag besök så jag måste sluta igen - det går inte att få tid till att blogga ikapp mig!!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0