I´m Back:)

Det blev inte så mycket uppdatering under semestern och det var faktiskt väldigt skönt att ta en paus både från Facebook, instagram, twitter och bloggen men nu är jag åter i vardagen och kommer inte att göra någon längre uppdatering nu för jag har lite för mycket att göra på jobbet än att sitta och "leka" med bilder och text:)

Jag kan iaf säga att min vana trogen till hösten - det har nu blivit en tradition:) - så kör vi fasta, sluta röka och inte kröka!!!! och givetvis så kommer jag att köra igång med träningen igen, skam den som ger sig!!!

Jag måste rusa vidare men jag ville bara att Ni skulle veta att jag lever så jag levererar en liten bild på Moi så Ni ser att jag har haft det underbart:)

 Puss och kram alla fina ♥

Kommentarer
Postat av: m.

Finaste vän! Glad att Du fått vila lite från stress å hekt ... ska leta några lätta bra recept tills fastan är över ;)

Men ska jag vara ärlig så ser du piggare ut än någonsin ... varför förstöra det med en fasta? Skit i den ;)

2012-08-15 @ 07:48:24
URL: http://www.teammiraxcazper.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0