Ny dag, nya möjligheter:)

Det är då världens tråkigaste väder men det är bara att bita ihop. I tisdags hade jag en date med min goa vän Mona och vi har inte setts på flera flera år men tanken har hela tiden funnits att vi vill ses men det har bara inte gått att få ihop men så äntligen blev det av och oj så trevligt vi hade det, mycke surr, vin och god mat på Bishop Arms! Nu ska det inte dröja lika länge tills nästa gång, det har vi lovat varandra;)

Igår tog jag med mig Julia på Indoor Walking och oj vad vi fick kämpa men det kändes oerhört bra efteråt och tro det eller ej men jag gjorde Lax för första gången i mitt liv, det var faktiskt ganska gott så det kommer att bli fler gånger men jag ska nog inte köpa den där färdiga såsen med citronsmak som jag gjorde utan då blir det ett eget recept!!

Ikväll bär det till med preminär på IKSU för oss med SH´BAM och det ska blir grymt spännande. Det verkar vara en härlig träningsform som påminner om ett riktigt dansparty med härlig musik så det blir jag, Eva, Christel och Julia. Ska kolla om inte Emily också vill hänga på.....



Som ni ser kan man bränna 400 kalorier på 45 minuter, låter ju helt fantastiskt....

I morgon fredag ska jag faktiskt också försöka att köra något pass för jag känner inte för att åka ut till stugan i helgen, vädret lockar absolut inte så jag vill vara hemma och ta det lite lungt men vi får väl se vad gubben säger;) Det är också så att svärfar Rolf fyller år på måndag så det är väl tänkt att det skall vara någon uppvaktning för honom i helgen och då blir det bara jobbigt att hålla på att köra emellan hela helgen!

Lördag och söndag ska jag iaf gå på IW-pass med härliga Christina Lindh för nu måste jag ta i med hårdhanskarna om det skall bli någon förändring på fläsket runt magen innan New York.

Har också idag beställt tid för klippning och färgning av håret hos Lena L på hennes nya salong på Strömpilen på måndag så det ska bli underbart att åka dit och få en ny fräschör i håret;)

Hoppas ni alla har en härlig torsdag för nu laddar vi för helg trots detta "hundväder" ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0