Naturfotografen!

Nu då jag ändå håller på så måste jag också lägga ut bilderna som jag tog med systemkameran (Julias gamla) som jag ännu inte riktigt lärt mig, i påskas som är från stugan nere vid havet....Hoppas att Ni gillar dem;)


Det är massor av svanar som vi inte riktigt ser - jag måste lära mig att redigera bilderna först men den här bilden är jag riktigt nöjd med!




 Mamma njuter av vårvintern på en sten!

 Vid fiskelägret...


Oj, vad tiden går:) Nu måste jag rusa iväg till Emilys hyresvärd och hämta tapetprover till henne - hon ska få  nytt i kök och hall, sedan tvärhandla, laga mat och iväg till stallet!

Puss och Kram - min vän ska lära mig att lägga ut låtar men det får bli en annan dag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0