Måndag igen...

Jajamen, då har en helg till gått till ända och även en månad - läskigt hur fort allting går!! Snabbuppdatering kommer således här;

På fredagkväll åkte vi med våra härliga kollegor till Ö-vik för rock´n´roll och vi hade hur kul som helst på bussen och även när vi kom fram samt när vi åkte hem;)) Jag och maken är ju inte de som bangar för nå´t så vi var väl något slitna på lördagen men det var bara att bita i det sura äpplet och ge sig iväg till jobbet för att maken skulle få någon ordning på slutpläderingen. Väl hemkommen var vi helt slut så det blev varma mackor till middag och tidig sänggång........skönt för på söndagmorgon kl 10.00 körde jag ett IW-pass med bästa instruktören Christina Lindh, herregud vilken genomkörare men jag var så nöjd efteråt men då var det bara att åka på jobbet igen för att fixa till det sista samt hjälp mamsen att göra ett påskkort till Putte och Stina....



Så här fint blev det;)

Söndagen spenderades sedan under en filt för nu kom det riktiga aprilvädret ......... inte så kul:))

Ha en bra måndag nu måste jag kila....Marran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0