Dagarna går och träningen består men....

.....det händer ju faaaaan ingenting på vågen!! I lördags så var jag och Christel och kämpade oss igenom ett 55 minuter långt IW-pass och igår likaså. Jag äter i stort sett inte en endaste liten smörgås och mina matportioner är inte heller särskilt stora men som jag sagt tidigare - jag skall ge detta en rejäl chans och har det inte hänt något till semestern så tror jag att jag sätter mig på sofflocket i resten av mitt liv;)) - kanske inte för jag får lov att erkänna att jag har börjat att gilla att träna (låter osannolikt).

I lördags så firade vi ju också svärfar Rolf tillsammans med Brita och Mats, bildbevis på far och son har jag ju skickat hit. De är så kusligt lika varandra så det är ingen diskussion om hur min man kommer att se ut om 30 år:) Vi käkade pizza och Winerbröd - inte så nyttigt men jag och maken delade så det blev inga stora portioner i alla fall.

Söndagen ägnades åt mestadels vila men jag åkte faktiskt upp på IKSU och körde ett pass på gåbandet;)

I helgen så var det också dags för bästa Julia att göra sitt högskoleval och hon saknar ett ynka poäng för att komma in på läkarlinjen men hon har sökt det som förstahandsalternativ i alla fall och kan komma in via intervjudelen, i andra hand (vi har påverkat henne) så har hon sökt juristlinjen och sedan blev det civilingenjör med någon inriktning som jag inte riktigt kommer ihåg. Jag är så sjukt stolt över henne ♥
 (Påskmiddag i stugan 2012)

Dessutom så fick jag ett glädjande sms från Emily som ska åka till Stockholm till veckan och gå utbildning för att göra ögonfransförlängningar. Detta är något som hon verkligen vill och som hon tänker ha som extrainkomst då hon också snart vill börja att läsa till socionom:) Jag har hjälpt henne ekonomiskt men det kommer jag att få igen med gratis ögonfransar i resten av mitt liv - Tjooohoooo!!!

Ikväll är det ridning och det ska bli riktigt NICE - jag längtar efter att få va i stallet en kväll, det är underbart!
För att inlägget inte skall bli alltför tråkigt så delger jag en bild från i påskas då jag var ute och fotade vid havet;)
 
Tänk om det hade varit mer format som ett ♥ så hade det varit en perfekt bild men ändå fin nu;)

Ha en bra tisdag - för det tänker jag ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0