Back in town...

Efter att ha varit ledig i flera dagar och vistats ute i stugan är det faktiskt ganska skönt att komma hem till lägenheten också. Det var också väldigt skönt att ta sig samman och åka upp på IKSU för ett härligt IW-pass med bästa instruktören Christina Lindh - det kändes att jag inte tränat på sex dagar och att jag ätit alldeles för många mackor och för mycket godis men nu är ordningen återställd:)

Kom på att vi åker till New York om två veckor och jag skulle väldigt väldigt gärna vilja kunna köpa lite kläder i en storlek mindre än vad jag har nu så nu måste jag/vi köra hårt under dessa veckor. Jag ska försöka att avstå från det vita och äta mer åt GI-hållet men i vart fall så ska träningen stå i fokus och jag lovar&svär att inte äta någe godis, ostkrokar,chips eller vita mackor med tjocka lager av ost på innan New York!!!!!



Jag kan bara inte tro att vi snart är där och vi ska ju faktiskt stanna där några extra dagar för oss själva:)

Ikväll ska jag ut och äta (nyttigt) med min kära vän Mona Ranered - det var verkligen tusen år sedan vi sågs så det kommer nog att bli mycket surr.........

Ha en underbar tisdag och njut inomhus för ute är det för jävla trist!!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0