Äntligen....

.... är det fredag, som jag har längtat och det ska bli underbart att åka ut till stugan, äta gott och få sig ett glas vin efter en hård vecka!!



Sedan jag skrev sist så var jag och red i tisdags på fina,snygga, mysiga Sarkof. Han är en av mina favorithästar även om det är tufft att sitta ner i trav på honom men det gör gott för mina lår och bakdel:)

På tal om lår så är jag så sjukt trött i dem, de värker och känns som timmerstockar men det är ju faktiskt de som får slita mest i min träning. I onsdags åkte jag själv iväg på Zumba och igår så var jag, Eva och Julia på Sh´Bam. Båda är grymt kul och det har hänt något med mig - svettknappen står på full kareta:) Jag svettas som en toka - undrar om det är en kombination mellan ökad träning och början av klimakteriet men det känns verkligen bra eftersom då känns det verkligen att man gjort ett pass. Igår var jag dock helt helt slut men hade kastast ut sängkläderna så det var bara att sätta igång i sovrummet och jag städade det verkligen grundligt vilket känns underbart då man kliver ner mellan de nytvättade lakanen, sov så gott i natt med mitt levande gosedjur inkurad på sin sedvanliga plats (yttersida i mitt armveck) men han har börjat bre ut sig på natten så jag vaknar vid 03.00 att jag ligger typ i mitten av sängen och han är utsträckt under mitt täcke och njuter av hela min plats:) Sötnosen ♥

                 
Här är busen i sin lilla koja i stugan och kikar ut;)

Har även i dag varit hos tandläkaren men jag klarade faktiskt inte av att göra det som de tänkt så det fick bara bli lite polering, jag skjuter det framåt så att jag hinner jobba mer med mellanrumsborstarna!!

Ska nu iväg på Ersboda och byta till sommardäck på bilen (lite riskabelt eftersom det skulle komma snöoväder idag men jag tror att vi klarar oss), passar då på att handla på Obs för att sedan fara hem och packa ihop tvätten och invänta maken så drar vi till STUGAN!!!

Ha en underbar helg alla ute i cybervärlden och rätt var det är så kanske jag skickar någon fin bild under helgen, you never know:) men det blir vila från IKSU i alla fall så jag får köra promenader med gubben istället!!

   ♥♥♥ Marran ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0