Uppdatering!

Nu var det väldigt väldigt länge sedan jag skrev och jag vet inte ens om jag klarar av att uppdatera Er om mitt hektiska liv men jag gör en snabbis;)

I början av september så åkte vi till Budapest och hade en fantastisk helg med goda kollegor till maken, det var ett stort party som innehöll allt och dessutom så fick vi förmånen att gå på fotboll även om det slutade tråkigt. I fotbollens tema ska jag ge Er några bilder....

 Vi var kanske för övertaggade:)

Budapest är en otroligt vacker stad och parlamentet är ett av de vackraste husen med 365 torn....

 Bilden tog jag i samband med båttur på Donau, fantastiskt trevligt....

Det som också Budapest är känt för är sina underbara bad och vi fick även tid till att besöka detta underbara bad med allt som det innebar.........



Efter Budapest så jobbade vi på i drygt tre veckor och sedan så har vi hunnit med att vara en förlängd weekend på Malta! Det känns som att komma hem då vi åker till Malta och nu var det ju faktiskt femte gången på två år så det är inte undra på att det känns som hemma. Här kommer några bilder från helgen som var....


Per startade givetvis besöket på Malta med att gå och klippa sig hos "sin" frisör där och det är fantastiskt hur duktiga de är och kostnaden är 5 euro:)))



Med goda vänner har man aldrig tråkigt. Vi hade en härlig seglats och nu skulle båten städas:)

 Vy från hotellet Westin Dragonare på kvällen, det är nog bland det bästa hotell jag bott på någonsin och de är så trevliga där också:)


Humle och Dumle fick en överraskning till efterrätt som passade de perfekt och kul hade de:)



Bucket Coldwell som spelat i Bad Company och är en fantastisk gitarrist som tillsammans med Andy från Malta och Brian från Ö-vik körde världens ös på Muddy Water. Jag pallade inte och gick hem men maken stannade kvar och förbrödade sig med rockartisterna till tidigt på morgonen:)))

Ja, det går inte att återge det man varit med om men detta var en snabb uppdatering och jag avslutar med att visa en underbar bild tagen från flygplanet då vi flög över Alperna!

 
Det kommer mera information alldeles strax:)) Kramisar - och nu ska jag försöka att skärpa mig med bloggandet för nu har jag TID!!! Marran

Kommentarer
Postat av: Eva

Kom ihåg att killarna blev väldigt överraskade då bilarna kom in till efterrätten, visst har Du bilarna kvar?

2011-10-10 @ 19:02:24
Postat av: Maria Söderberg Nyberg

Bilarna är kvar och de ska nog få komma till användning fler gånger vid något trevligt tillfälle:)

2011-11-01 @ 14:05:37
URL: http://mialuttu.blogg.se/
Postat av: Maria Söderberg Nyberg

Bilarna är kvar och de ska nog få komma till användning fler gånger vid något trevligt tillfälle:)

2011-11-01 @ 14:06:17
URL: http://mialuttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0