Träningsvärk....

Jag har kört hårt med träningen och det har känts väldigt bra men igår morse tog jag nog ut mig för mycket på Indoorwalkingen, hon som körde passet - tandläkare Christina Lindh - var helt fantastiskt inspirerande och jag tog i allt vad jag kunde (som jag svettades;)))....men idag kan jag knappt röra ryggen så idag blir det till att vila....



Så ikväll ska jag åka till SURF - där det är teorivecka - och ikväll är det löshoppning av ridskolehästarna och det kommer att bli jättekul att se:)


Det här är ju inte en häst från SURF men ändå så söt;)

I övrigt så har jag faktiskt inte gjort något idag men nu måste jag visst skriva en räkning så jag återkommer imorgon med mina nyheter som kanske jag kan berätta:)

KRAMIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0