Sol ute - sol inne:)

Sitter på jobbet och solen skiner faktiskt utanför fönstret, så underbart men det har allt varit lite ruggigt höstväder nu några dagar och det känns kymigt att mörkret är på väg med stora steg men det är mysigt inomhus då man får anledning att tända ljus!



För att uppdatera Er om mitt nya liv så går det faktiskt väldigt väldigt bra, jag har upptäckt att jag tycker om att vara på IKSU och jag längtar verkligen till att åka dit, jag är faktiskt där nästan varje dag och det jag gillar är zumba, indoor walking och jag har även varit på yoga och igår var jag faktiskt där och gick powerwalk på ett gåband i en timme medans jag tittade på TV, väldigt fiffigt:) Jag tycker inte att jag gått ner så mycket i vikt men 3,5 kg på drygt 2 veckor är ju inte så dåligt och jag märkte faktiskt på mina favoritbyxor idag att de sitter mycket bekvämare än för en månad sedan så det måste ju ha hänt något!

Det är då det här med rökningen, det gick så bra de första två veckorna men nu har det varit riktigt kämpigt några dagar men jag håller emot - JAG SKA INTE RÖKA!!!!!! men det känns tråkigt och lite deppigt men jag tror att om jag klarar denna vecka också så kommer det att gå lättare igen. Jag har hört någonstans att det är den 3:e dagen, 3:e veckan och 3:e månaden som är jobbigast, varför vet jag inte men det verkar iaf stämma på mig!!

Så här ska det bli, GLAD & FRI:)

Jag lovade ju att berätta lite överraskningar som händer och som vi har att se fram emot men jag börjar med en som är riktigt roligt för oss iaf eller kanske mest för fina Julia: Hon är ju vårt vittne på att vi nu under två månader stenhårt ska gå in för att inte röka, träna, ingen alkohol och hitta en sundare livsstil. Som löfte för att hon håller koll på oss och själv också tränar så skulle vi ta med henne till London och nu är det bokat. Per ska på utbildning i Stockholm och då passar vi på att åka till London över helgen den andra advent, vi ska bo på typ Oxford street så det blir perfekt och så vill hon se ALLT, vi måste nog göra upp ett schema med top 10 - måsten annars kommer vi aldrig att hinna men musikal är också givet och Julia vill se Lejonkungen men jag röstar nog för Thriller, vi får försöka att komma överens;)) Så mysigt det ska bli.....



Nu ska jag faktiskt lämna mitt arbete (jag har otroligt nog inte så mycket att göra:)) och fara hem för jag har tvättstuga och håller på att hjälpa finaste Emily med hennes vittvätt! Hon har så mycket att göra på jobbet och med alla åtaganden privat så jag är så glad när jag kan få hjälpa henne med något!!!

Jag slutar med en liten fin bild och kloka ord från Nalle Puh!

♥KRAMISAR♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0