Sköna söndag !

Pigg och rask hoppade jag upp ur sängen, frukost och på med de nya träningskläderna för att åka på iksu! Jag körde ett 40 min hårt indoorwalking-pass och sedan gick jag 20 min på gåbandet:-) att jag var så inspirerad berodde på att jag vägde mig i morse : 74,9 kg vilket innebär att jag gått ner 5 kg på 3 veckor!!!!! Bravo Maria :-))) maken håller samma tempo!!

Väl hemma så började Julia baka muffins men jag tog en keso till mellanmål, karaktär! Bilden kommer separat!!

Maken gick och såg fotboll: UFC gick upp i superettan, grattis!

Det blev en härlig kasslergratäng till middag och nu ska jag iväg på medlemsmöte på SURF för att höra hur det går med ekonomin!

HA EN MYSIG SÖNDAG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0