Röksugen....

Jag har  nu inte rökt på 22 dagar och det har gått förhållandevis bra men visst jag har mina djupa svacker och just nu är jag så röksugen att jag bara döööööööööör.......försöker att tänka positiva tankar men jag längtar verkligen efter en cig och att dra ett djupt halsbloss - visst låter det sjukt men oohhh så härligt det skulle vara...



Nu måste jag ta tag i mitt psyke och tänka på alla fördelar med att inte röka och visst suget går över snabbt - det har faktiskt redan gjort det medans jag sitter här och skriver;)) så tokigt det kan vá....

Igår var jag på SURF och fick rida RYZA



Hon är mysig men visar upp sig som sur i boxen men det är inget att bry sig om för hon gör inget. Camilla tyckte att vi var lite "lata" på lektionen och bara hade det mysigt och det stämmer nog;) Nu verkar det som att SURF klarar den ekonomiska krisen men det är fortfarande mycket som behöver göras för oss medlemmar för att det ska gå runt i framtiden!

Ikväll blir det;
 och även imorgonkväll tror jag om jag inte ska vara social och följa med maken till Luleå;) vi får se hur snäll jag är!!

Ha en riktigt bra onsdag och har vi tur blir det underbart höstväder till helgen och då drar vi till stugan!!

KRAMBJÖRNSKRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Håller tummar o tår att du ska bli av med röksuget. Maria jag är impad:) Kul att Surf verkar överleva.

Säg till om jag bidra med nåt, vill verkligen stötta ditt intresse. Kramis/Skogsmulle

2011-10-26 @ 16:09:28
Postat av: Mialuttu

Tack för supporten! Om jag kan så kan du:-) läs norrlandsmammans inlägg idag!

2011-10-26 @ 23:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0