Övertränad????

Jag for på Zumba igår och körde hårt men jag var helt slut när jag kom hem:( vaknade i morse med världens värk i hela kroppen samt under fötterna, jag tror nog att jag ska vila från träningen idag.....det kan ju faktiskt bli för mycket av det goda och min kropp är ju inte direkt van vid att ta ut sig:))))


Igår avslutade maken sin mordrättegång och han var nöjd, jag är mycket stolt över honom! När han avslutat ett stort jobbigt mål så brukar vi ju fira lite extra men så blev det inte denna gång och det gick ju bra det också. Han åkte till Luleå själv idag, jag orkade inte följa med för jag kände att jag gör mer nytta här på jobbet fast jag har ju inte börjat jobba än utan sitter och bloggar...:)

Idag är också dagen D då man måste betala räkningarna och det är aldrig ett roligt göra men det ska bli roligt att se om det blir mer pengar kvar den här månaden då inga pengar gått åt till cigaretter och alkohol:) det måste ju märkas tycker jag!

Jag kom på att min blogg ska handla om kärlek men det är mer av en dagbok om mitt liv och jag får väl påminna mig om att jag älskar livet så alltså blir det om kärlek iaf:) Fattar ni?

Hittade denna underbart vackra bild som jag avslutar detta lite korta inlägg med:

 LOVE U ALL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0