Måndagmorgon - text!

Jag fattar ingenting.....har försökt att göra ett inlägg och lägga till en bild men det är som att man har gjort om formatet i blogg.se så att det inte fungerar!!! Nu har ju bilden kommit in och då saknas bara texten så jag börjar väl om igen!!! Vi hade vägning och mätning i morse och jag har som sagt gått ner dryga 5 kg och Per dryga 4 kg men han har också minskat med 8 cm i midjan medan jag bara minskat 4 cm, lite orättvist kan tyckas men jag är iaf supernöjd med resultatet på vägen och dessutom så har jag inte rökt på 3 veckor! Ulf var förbi i morse och gav mig ett nytt talesätt; MAN MÅSTE FASTA FÖR ATT FESTA:D - den snor jag och instämmer med till fullo! Nu ska jag leta rättsfall till maken som påbörjar rättegången med mordet på Teg i morgon! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0