Lördagsmys:-)

Blommor är ett underbart inslag på en fredag och speciellt här ute i norrmjöle:-) och till det så fick vi lite hallon & blåbär som fredagsgodis....idag är det lördag och ett underbart höstväder!! Per sorterar garaget och jag har putsat alla fönster, bäddat rent i sängen och nu ska jag städa färdigt så att vi ikväll kan avnjuta Så mycke bättre- oj så trevligt det kommer att bli:-)

Idag har jag också mina tankar hos Emily och Julia som gör högskoleprovet, jag är så stolt över dem att jag nästan spricker:D. Julia gör det mest för en kul grej men givetvis också för att skapa sig förutsättningar för studier och nu är ju högskoleprovet mer inriktat på matte så det kommer nog att gå jättebra för henne! Jag håller mina tummar lite med för Emily som verkligen upplever att hon behöver ett någorlunda bra resultat för att söka in på socionomutbilningen och hon var så nervös och orolig över all matte igår! Hon har förutsättningarna men då hennes liv var kaotiskt under gymnasiet så fick bl.a. matten stryka på foten men bara hon tar det lugnt så ska det gå bra:-) älskade barn - jag tror på dig!!


Kommentarer
Postat av: Ego

Eftersom vi har dålig eller egentligen ingen internetanslutning i stugan så kom inlägget en dag för sent;-))

2011-10-30 @ 21:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0