LITE MERA :)

Jag försöker att byta typsnitt på bloggen och måste kolla om det fungerar så jag passar på att dela med mig av två jättefina bilder som jag hittat genom en vän på Facebook:

NR 1:


På tal om katt så får jag väl uppdatera världen om Leo som nu är ensam hos oss eftersom Emily har fått tillbaka Nessie och Isaac! Han är ju så kelsjuk men så sur när man kommer hem från jobbet då han varit ensam hela dagen så egentligen får man ingenting gjort och vid 22-tiden på kvällen börjar han att uppmana mig att jag ska gå och lägga mig! När jag till slut går till sängs så kommer han som ett spjut och beordrar mig att ligga på ett speciellt sätt med armen så att han får sin särskilda plats:) Det är mycket noga och det är bara för mig att lyda:)

Bild nr 2:
 

Detta uttryck är mycket sant och jag har faktiskt lärt mig sedan jag blev sjuk att inte oroa mig så mycket för framtiden för det skapar så otroligt mycket stress utan bara att tänka just för stunden/dagen så får det andra komma som det kommer!!!

Nu måste jag verkligen jobba ......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0