En riktig stjärna!

Har fått tillbaka en riktigt god vän som varit "borta" ett tag och det är så underbart:) vad vore livet utan riktiga vänner - tomt och tråkigt!

 

Dessutom är det så att min älskade vän Marith har en riktig stjärna till dotter - NOVA - och inte nog med att hon har detta fantastiska namn så är hon nog den sötaste lilla tös man skådat. Hon älskar rosa och gulliga saker så nu har jag äntligen någon som jag kan köpa till när jag hittar sånt som jag älskar att små flickor ska ha, mina har ju tyvärr blivit allt för stora för rosa och glitter;))



Nu har jag pratat bort en timme med min vän så nu måste jag nog ta tag i mitt arbete som blir lidande både av telefonsamtal, blogg, facebock m.m.......:)

Slutligen så lite uppdatering om min träning, igår var det inget pass på IKSU som passade min tid men då tog jag resulut och åkte dit och gick en timme på gåbandet i rask takt samtidigt som jag såg Jamie Oliver och Halv 8 hos mig - ett bra sätt att träna på men tyvärr så visade vågen ett kilo mer idag än i går och det var lika för maken, hur kan det vara möjligt????

Ikväll är det tisdag och det innebär SURF och ridning, tjohooooo:)

Fick just ett mail av bästa Marith på den hund som hon ska köpa från Skåna och såklart så delger jag Er även denna. Han heter visst Cazper och är en långhårig schäfer.... (inte min typ av hundras för jag är för lat för en brukshund men såååå fin..:)



Ha nu en underbar tisdag och var rädda om varandra men framför allt dig själv ♥

Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Muskler väger mer än fett,,,,,,härligt att höra eller?:-)

2011-10-25 @ 16:34:45
Postat av: Marran

Tack Lena, men man blir ändå lite sur;-)

2011-10-25 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0