Underbart....



Önskar att jag kunde säga att allt är underbart men så är det inte så det gäller att hitta de underbara sakerna i livet;) Det inte så att något egentligen är dåligt men jag känner mig bara lite låg och har inte riktigt den där energin som jag brukar ha.......Det underbara i livet just nu är att i morse när jag vägde mig så hade ännu ett kilo försvunnit och det ounderbara idag var att min älskade katt Leo valde att kissa i min säng i morse!!!! Jag är helt övertygad om att han protesterade mot att Nessie och Isaac nu är hos oss, jag har för mig att han gjorde samma sak i Julias säng förra gången som de kom till oss :(( så jag fick snabbt fram tvättmedel och rev upp alla sängkläder för storrengöring och när jag kommer hem får jag ta tag i "skiten"....

Ja, nu kommer jag inte på någon fler underbar sak och det är absolut inte likt mig (jag kan inte dra upp barn och familj igen för det vet ni ju att jag tycker är underbart;)) .........så jag avslutar mitt inlägg och önskar i alla fall Er där ute en ....

......dag med varandra ♥

Jag tror faktiskt att jag går hem NU för jag måste ju göra mer nytta hemma än vad jag gör här:) Kommer mig helt enkelt inte för att göra något men nu kom jag på att jag ska gå förbi Emily på vägen hem, hon ska ju iväg i eftermiddag med Isak till Stockholm - Tallin - Stockholm och hon ville ha lite hjälp med julpyntning innan hon åker - gu, vilken bra idé då kanske jag kan få lite julinspiration själv;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0