Till mina underbara läsare!



Jag vet hur många Ni är och det är jättekul för mig men det behövs egentligen inga kommentarer eftersom det här är min "dagbok" och den är ju egentligen bara för mig själv:) fast jag blir ju jätteglad när jag ser att det är en kommentar och det står några gulliga ord till mig! Konstigt dock att jag fått ett par kommentarer på engelska från någon som jag absolut inte vet vem det är - hur kan de förstå min blogg??

Nu är det i alla fall äntligen fredag och jag känner mig smal & glad:) även om vågen inte visar detsamma - jag tror att den har fastnat för mig för att djävlas med mig....

Hi hi:) eller kanske det är min klocka......eller allt mitt guld:)

Jag känner mig piggare trots lite halsont men det ska nog ge med sig det också. Mamsen ringde tidigt i morse då min moster hade ringt henne kl 06.00 och meddelat att min kusins fru har cancer och som det får uppfattas så var det tydligen inte alls någe bra med henne:( Jag håller alla tummar och hoppas nu att det inte är så allvarligt som det verkade samt att man har en bra behandling åt henne. Hon är ung och har fem barn så det känns så tragiskt.

Maken jobbar och står i medans jag sitter här och plitar på ett inlägg, ödets lotter äro verkligen olika men jag klagar inte heller. Nu ska jag dra iväg härifrån - mina arbetsplikter får vänta till på måndag! Jag måste handla mat till oss och Julia samt gå på bolaget för i helgen ska vi få oss ett riktigt gott glas vin och det ska bli så härligt!
Jag måste också på Rusta och göra det årliga inköpet av julutebelysningar - oavsett pris så verkar det som att de bara håller en säsong :(

Om vi skyndar oss ut så hinner vi nog med våran timmes promenad innan det mörknar men annar får jag ta på mig pannlampan och så tar vi våra fina reflexvästar på - det är nödvändigt att ha ute i skogen!

Ha nu en underbar fredag och vi får se om jag får igång internet ute i stugan för då kan det nog hända att det kommer några inlägg även under helgen!

 MIA FIA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0