Thailand:)

Svägerskan Lena ringde och ville att jag skulle titta om jag hittade några bilder på Daniel och Robert tillsammans för en kalender till Rolf i julklapp och oj vad jag längtar tills vi ska åka dit den 6 januari, jag blir alldeles sjuk när jag går igenom bilderna från 2010 och tittar ut på mörkret här. Vi hade två härliga veckor där men det var inte mycket egen tid bara för oss men jag är så glad över att Julia fick följa med och uppleva det, jag vill att Emily ska komma iväg också -synd att hon inte var med oss:(



Här var vi samlade vid Big Buddha där vi nu köpt och signerat en marmorplatta för renoveringen;) STORT!



Här är en bild som jag älskar och jag är verkligen barnsligt förtjust i elefanterna;)) Den här var ju sötare än allting annat - jag kunde knappt slita mig.....:)

OVER AND OUT.......nu ska jag iväg med Katarina på Lottas för en öl och sedan ska vi på kundkväll med tingsrätten hos fina Evelina på Creative Lounge, spana gärna in hennes webshop: www.creativelounge.se - det finns så mycket fint där som kan passa för en egen julklapp eller till någon som Du tycker om;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0