SJUK!!!!

Inte nog med att jag drog ut en tand igår och hade värk hela kvällen så vaknade jag kl 02.00 av att jag frös, hade ont i halsen och kroppen:( gick upp och hällde i mig KanJang, tog en dubbel alvedon men det var värre när jag vaknade.....

Maken gick till rätten och jag låg kvar i sängen och tyckte synd om mig själv, såg två avsnitt av Beuty and the Geek och det gjorde mig lite piggare så jag pallrade mig iväg till jobbet!!! Den finska SISUN sitter i mig och här har jag nu gjort det jag ska och känner mig svag i kroppen! Ett litet inlägg gör jag medans jag sitter och väntar i telefonen på Telias Support (vi får inte igång några tv-kanaler i sovrummet och det gör mig oerhört frustrerade!!) hur kan det vara så oerhört lång väntetid - det är orimligt!!!! När jag fått kontakt så åker jag via affären (jag måste) direkt hem och kryper ner under däcket igen:))

 KRYA PÅ MIG SJÄLV OCH JAG HOPPAS ATT NÅGON AV MINA SAMBOSAR PASSAR UPP MIG SÅ HÄR!!!!

Jag måste bli frisk till i morgon för då kommer min bokföringstjej och ska göra momsen och oktober! Jag har faktiskt tänkt att överta bokföringen själv igen eftersom jag känner att jag har tid med det även om det är tråkigt så tjänar vi ju faktiskt pengar på det:)

♥MARRAN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0