Sävar!

Det har startats en sida på facebook som heter; Du vet att Du är från Sävar om..... Det finns ju samma om Umeå men det här är ju såååååååå mycket bättre:)

Jag kan inte läsa mig mätt på alla roliga inlägg och bilder som folk lägger in så idag var jag ner i förrådet och hämtade upp mina gamla fotoalbum så nu kan jag inte göra annat än att sitta och bläddra i dem och har lagt ut några trevliga bilder;)

Här ska jag föreviga Er med vårt klassfoto från 9:an 1979 - vi verkade då inte vara några muntergörkar men vi hade en trevlig klass (vad jag kommer ihåg:)).


Jag ställde klockan på 04.00 för maken skulle iväg till Stockholm på förhandling i Migrationsdomstolen och jag har sovit som en kratta för jag var så fruktansvärt rädd att vi skulle försova oss så idag känner jag mig tröttare än någonsin och nu skall jag hämta honom strax före 16.00 och sedan ska vi bege oss till Rex där det Ernst & Young har en tillställning om Entrepreneur of The Year, jag måste hinna hem och byta om lite så att man matchar maken;))

Ha en underbar tisdag mina vänner och så ses vi snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0