Positivt

Jag lät ju lite deppig i mitt förra inlägg men jag kan nu meddela att det gått över:-) gick till fina Emily och vi satte igång att städa hos henne och det var så kul och det blev så fint! Varför städar man inte alltid tillsammans med någon? Det blir ju så mycket roligare och så går det dubbelt så fort:-) Emily hann få lite julfint också och nu har hon och isak lånat Börjes bil och gett sig ut på turné, jag är så glad för dem! I vart fall så var jag full av energi när jag kom hem så jag började julpynta, strök gardiner, gjorde supergoda pannbiffar, bäddade rent i sängen och nu njuter jag av Greys Anatomi - livet är trots allt ganska underbart:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0