Planeringstisdag....

Jag har bokfört lite och sitter nu och planerar in jobbresor för maken, han ska till Stockholm för förhandling i Migrationsdomstolen, behöver åka till Göteborg och Luleål för klientbesök och det ska jag få ihop nu i november med allt annat som är inbokat! Vi får se hur det går och maken vill ju att jag ska följa med och det är ju gulligt av honom men jag vet inte om jag "ids" och så känns det onödigt dyrt att flänga runt bara för en eller två dagar, vi får se hur det blir med den saken - jag planerar vidare....

 och drömmer mig bort.......................

till LONDON som står närmast på tur;)
Nu har vi kommit överens om vilken musikal som vi ska gå och se och det blir den här:



Det är dyrt men nu har jag fått så goda omdömen från många så nu är det bestämt;) och det kommer att bli grymt roligt så på lördagen den 10 december kl 19.30 är vi på plats - Julia!!

Innan vi åker till London så ska Per på kurs i Stockholm med Tomas Bodström och Clas Borgström, jag ska då försöka att passa på att träffa mina gamla vänner Mona och Monica men så vill vi ju också åka ut till syster yster med familj för samvaro men det ska nog finnas tid för allt;)

GullFian Emily och Isak ska ut på en liten semestertripp och då får vi ta hand om alla kissarna, vi saknar Isaac så mycket:) Emily och Isak ska iaf först va med famlijen Karlsson och sedan åker de över till Tallin för en liten kryssning, därefter mer Stockholm och sedan hem! Jag är så glad för att mitt älskade barn har ett så bra liv och hon har planer för studier och jag vet att hon kommer att klara allt hon föresätters sig med bravur!!



Nu är det dags för lunch men jag är besviken på vågen som inte rört sig nedåt någonting på en hel vecka, jag står helt still fast jag promenerat och tränat minst 1 timme varje dag och jag äter inga mackor, inge godis, ingen ost, inge juice eller något som är onyttigt!!!!! Mitt mål 70 kg känns avlägset men jag ska inte ge upp utan hålla i med träning och sund livshållning:) Denna gång ska jag inte ge upp!!!!!

 KRAM TILL ER ♥ och tänk på mig när Du äter en gosak:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0