Ny text ?

Jag ville förändra utseendet på bloggen lite och har nu mixat lite med nytt typsnitt, jag gillar det men är det kanske lite svårläst?? Problemet är väl att jag kanske inte kan ändra tillbaka:) Skulle också vilja ändra bakgrundsfärg m.m. men jag tror att jag måste få hit älskade Julia för att klara detta!

Tandutdragningen har faktiskt gått bra, jag har ont i käken men den här gången så har jag inte ont i hela kroppen och det känns skönt. Tyvärr så har jag ont i halsen och känner mig lite "svag" rent allmänt - hoppas på stärkande vila i helgen så att man är fit-for-fight för IKSU igen nästa vecka!

Nu ska vi se om maken har tänkt åka till Luleå idag och om jag kanske är snäll mot honom och följer med:) Vi försov oss i morse så det blev en abrubt uppvaknande:(( Ingen bra start på dagen!

LOVE 2 U ALL ♥

Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Maria, jag måste få säga att det är supertrevligt och följa din blogg. Läser den men kommenterar inte alltid. Kramis fortsätt att glädja många:))

2011-11-17 @ 15:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0