Kaffe Machiato...

....vad gör jag för fel :((( I fredags så var vi på Media Markt och maken skulle titta på en TV (och så klart blev det en ny TV till sovrummet:)) men jag hamnade hos Jacke (kompis till Daniel) som demonstreade kaffemaskiner och bjöd mig på en Kaffe Machiato - oj, så gott det var! Jag har länge funderat på att köpa en kaffemaskin på jobbet eftersom det skulle förenkla så oerhört mycket när jag ofta är ensam och sugen på en kopp. Tänkt och gjort så köpte jag denna lilla smidiga kaffemaskin....

Liten och elegant....och superenkel enligt Jacke, jag kollade inte ens hur han gjorde utan tänkte att det här klarar ju jag lätt som en plätt men jag har ännu inte fått till en riktigt god Kaffe Machiato och nu undrar jag verkligen vad jag gör för fel???? Jag vill ha en sådan här fin och god kopp...

men det går inte..jag är sur:(((

Jag följde med maken på  hans långpromenad runt Teg igår och det gick faktiskt bra men ikväll är det ridning som gäller och det ska bli kul...♥ Min vän Eva vill också börja rida så vi ska ut någon dag och handla lite ridkläder och sedan ska vi ta ett drop-in-pass på torsdagar så att hon får känna sig för men jag tror att hon kommer att bli biten igen;)

Nu är det november och vintern står för dörren, lite ruggigt känns det allt men om två månader så åker vi till Thailand:)) hihi....det ska bli så underbart och Daniel längtar efter att visa oss allt nytt som har hänt både på Grabbarna Grus och White Room och jag längtar efter att vi faktiskt ska ha en semester på tu man hand - det var faktiskt riktigt riktigt länge sedan:)

 Här ska vi bo och njuta av livet ♥

Ha nu en härlig tisdag käraste vänner och hitta på något att se fram emot, det behöver ju inte vara Thailand utan det kan ju faktiskt vara så enkelt som ett möte med en god vän (måste faktiskt boka in det också)....eller en riktigt god middag! Idag blir det pannbiff med lök som jag gjorde iordning i söndags så det är bara att värma och äta med god aptit:)

   ♥♥♥ MARIA MARUZKA♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Eva

Biten kommer jag säkert att bli, bara inte av hästarna!!

2011-11-01 @ 17:00:18
Postat av: Maria Söderberg Nyberg

Det är klart att du kommer att bli:)

2011-11-02 @ 09:34:33
URL: http://mialuttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0