Facebook

Ibland är det kul med FB men det har blivit så konstigt nu med den här nya varianten så ibland fattar jag ingenting och man kan inte läsa allas nya statusppdateringar m.m. Sedan delar folk med sig av bilder och länkar till höger och vänster och det är en massa frågegrejer, spotify m.m. Jag kan tydligen välja vad jag vill se men har inte orkat bry mig riktigt i det ännu.......Jag har dock en gammal klasskompis som nu bor i Piteå och hon delar med sig av massor med söta bilder och nu får ni en av mig;)



Som jag berättade igår så åker vi till Thailand för att hälsa på Daniel och de har verkligen kämpat nu med att bygga om, utöka verksamheten m.m. så det ska bli fantastiskt spännande att se hur allt blivit nu och jag kan iaf ge Er en bild av hur den lilla Grabbarna Grus-lokalen ser ut nu, visst är det snyggt?


Det är en fantastiskt skillnad mot tidigare så fräscht och snyggt.
De har nu också övertagit lokalen bredvid som är större och det ska bli oerhört spännande att se vad de gjort med den...

Det som är riktigt bra med Facebook är att de vänner och delar av familjen som inte är nära kan man hålla kontakt med och få uppdatering om deras liv på ett smidigt och snabbt sätt!

Idag har jag inhandlat sporrar (var med Eva på utrustningsrunda för ridning) och det är faktiskt så att jag aldrig har ridit med sporrar men nu ska jag testa det om det är så att jag rider någon häst som är lite lat/trög så får vi se om det blir någon skillnad;)

Jag skulle leta reda på en bild på en Puss och då hittade jag den här otroligt läckra väskan, måste kanske inhandlas till våren om jag inte hittar någon (vilket verkar osannolikt) i Thailand:)) Ha en härlig onsdag och för Er som har möjlighet då det är Lill-lördag; ta ett glas vin och njut - jag sparar mig ett tag till och väntar på att vågen ska ge lite mera positiva resultat!

XOXO // Marran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0