Både bra och dålig dag !!

Inatt har mina gullfior sett maratonbio (11 timmar) eftersom den senaste Twilight-filmen släpptes idag och då såg de de tre första och sedan var det premiär för den 4:e...:) Kul grej och jag är så glad att de gör något tillsammans med varandra för det är så viktigt med systerkärlek ♥ Egentliglen borde jag ha hakat på eftersom jag är övertygad om att jag skulle gilla filmerna - jag måste nog göra det nästa år, för det är tydligen en film kvar:)) Vilken kul idé - jag blir nog äldst i salongen men det gör inget!!!



I vart fall så kunde jag inte somna i natt, låg bara och vred mig, Julia kom hem halv 3 från bion och jag hade ställt klockan på 7 men jag var typ vaken stup i kvarten....varför?? Jo, idag var det dags för ännu ett besök på tandläkarhögskolan och nu skulle nästa tand dras (kindtanden uppe) som inte får vara kvar i min mun:( Med tanke på hur dåligt jag mådde förra veckan då jag drog tanden där nere så var jag så himla orolig men jag kände mig ändå tvungen att fara och göra bort "skiten" så nu sitter jag här och min "dåliga" tand är borta.......

och jag känner mig tom och öm i munnen:( men eftersom jag har världens gulligaste tandläkare Tara så vet jag att detta var det bästa för att jag ska få behålla resten av mina tänder men jag oroar mig nu för att jag ska få värk i kroppen igen!!!!

Det braiga är att Emily ska komma hem idag på middag och hon ska träna lite matte med lillasyster, jag ville hjälpa henne med tvätten också men vi fick inte tag på någon tvättid så jag får ta med mig det till stugan eller boka in en annan dag så det är klart för henne innan hon åker på sin roadtrip:) Jag ska göra min specialgryta med fläskfilé som hon gillar:) Det ska bli kul och mysigt så det var tur för mig annars hade det här bara blivit en dålig dag men nu blir den bra också!!!

 Om inte Zigge vore så "tjurig" så skulle det kunna se ut så här hemma hos oss också men nu får jag vara stand-in:)  

♥ ÄLSKA VARANDRA och om Du inte har någon att älska så ÄLSKA DIG SJÄLV ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0