Vårstormar!

Både igår och idag så har det sett så oförskämt vackert ut när man vaknar och tittar ut genom fönstret men när man lämnar ytterdörren så håller man på att blåsa bort:) Det positiva är nog att blåsten tar med sig snön så snart är det bart på alla vägar och våren står för dörren - JAG LÄNGTAR!!!! Vi var så less ett tag så jag bokade en utlandsresa till påsken men så ångrade vi oss helt plötsligt och bestämde att vi skall vara i stugan under påsk och det kommer att bli så mysigt men jag hoppas att vädergudarna är med oss så att det blir ett fantastiskt vår-vinterväder hela den helgen!!!! annars sitter man hemma med långnäsa och ångrar sig :(


Jag sökte efter en bild som passade vårvindar men så dök denna bild upp på vår favoritplats - Piazza Navona i Rom, nu blir jag sugen på att åka dit igen:) vi har varit där flera gånger och upplevelserna är fantastiska som jag bär med i mitt minne men den första gången då vi hittade dit är nog störst!



Livet är underbart en novemberdag med vitt vin 2007 :))

Nu måste jag jobba - får sluta med att drömma mig bort ...... Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0