Piteå havsbad!

Jag har just nu oceaner av tid.....och vet inte riktigt vad jag skall göra av den:) Badet har inte öppnat och maken är på årsmöte, jag slappar på vårt rum och surfar runt på internet men så kom jag på att jag kanske ska skriva ett litet inlägg i bloggen och lägga upp några bilder som gör att man kan få drömma sig bort till varmare länder (fick inspiration från min vän Evas blogg) nu då vintern inte verkar vilja ge sig!!!! Här i Piteå är det kallt, mycket snö och ingen sol:( jag är trött på mina vinterkläder och framförallt att frysa......



Det skulle inte vara fel att få sitta vid stranden på Phi Phi Island och njuta av livet - jag kan verkligen mentalt hitta tillbaka dit när jag ser på bilden. Jag är expert på att leva i nuet men nu kan jag känna att det är härligt att fiska upp gamla minnen som gör att man får drömma sig bort en stund!



Utsikten från vårt fantastiska hotellrum på Kamala Beach i Thailand. Jag har nog aldrig haft underbarare dagar än vi hade på detta hotell. Vi njöt i fulla drag och ordet semester fick sin rätta betydelse:))

Nu har badet öppnat och jag väntar en stund på maken men om han inte kommer snart så går jag själv men det känns lite mesigt att åka vattenrutchbanorna utan barn;)



Jag ska också slutligen delge er en bild från havsstranden och den är väldigt sensuell men det är faktiskt så att i slutet av denna fantastiska strand så är det tydligen ett känt nakenbad. Jag har inte själv sett det men hört om det:)



Sköt om Er alla // Kramisar i massor från badnymfen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0