Semester..jobb...semester:)

Så har vi då återkommit från vår husbilssemester och efter Östhammar så stannade vi av på IKEA och inhandlade badrumsinredning till lägenheten. Hyresvärden ska göra om golv och väggar så jag bad att få köpa badrumsinredningarna själv och han skulle betala, bra:) Efter IKEA så ringde Brita och de var i Norrfällsviken så då passade vi på att åka dit för den sista övernattningen, skitdåligt väder och jag gillar inte den campingen men vi hade väldigt trevligt tillsammans med Brita och Mats samt deras vänner Stefan och Lotta. Middagen på Fiskarfänget var supergod:) Upp tidigt i måndags för att åka till jobbet, Per hade dåligt samvete över några klienter så han ville städa bort det och det gick jättebra. Han spelade så golf i tisdags och jag röjde undan på kontoret. Igår så var maken i rätten, vädret var underbart men vi var bortbjudna på spansk afton på ön vilket var helt fantastiskt. Vi badade i deras pool, bastade och njöt av underbar mat och fantastiskt sällskap!!!!



Pojkarna roade sig med badmintonturnering medan vi kvinnor höll oss till Sangria och pladder:))


Lite trött i morse men maken skulle upp och iväg på golftävling så det vara bara att bita ihop! Är åter på jobbet och har gjort bort mina förehavanden så nu kan man ta semester igen. Vi har verkligen varit i valet och kvalet om vart vi ska åka på semester. Ska vi åka till Spanien och titta på lägenheter, ta en kryssning i Medelhavet, åka till Malta eller ta en charter????? men på något sätt är det någon intiution som har fått oss båda att tveka och nu fattade vi beslutet att vi tar husbilen igen för vår etapp 2 på semestern och vi snurrar bara runt i Sverige igen, förmodligen inga längre turer utan njuter bara av varandras sällskap och lugnet:) Julia ska följa med oss i eftermiddag och då åker vi till Rödviken för då kan hon ta bussen hem på lördag då hon ska vara med sina kompisar!! Bästa Emily har börjat jobba men hon har också lite semester kvar och då blir det Barcelona för henne!

Eftersom jag älskar mina döttrar så högt och varje dag är jag lycklig över att jag har fått en sådan gudagåva så måste jag avsluta detta inlägg med bild på mina skönheter:) - jag vet de brås på sin mamma;)))) Det fick bli den här underbara bilden där alla mina älsklingar är med ♥



KRAM TILL ER ALLA - nu kommer det framöver att bli mms-blogg från vår semestertripp:)


Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

sv: Åh tack så hemskt mycket! Hoppas att du fortsätter att titta in! Kramkram

2011-07-21 @ 19:01:41
URL: http://louisemonica.blogg.se/
Postat av: LindaL

Hejsan vill du vara med i min tävling där du kan vinna en cykel? :D

2011-07-22 @ 15:20:03
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0