Trettondagsafton:)

Oj, så skönt med ännu en helg att vila ut på innan allt drar igång igen! Vi är fortfarande ute i stugan och det är underbart:) Katterna och Zigge trivs och vi med! Vi hade faktiskt tänkt (eller Per iaf) åka bort den här helgen men jag är så glad att vi bara stannade hemma - det är inte så att man måste åka på en resa för att koppla av utan man skall hitta sin ro hemma och här ute kan man verkligen det! i går var vi inne i stan hela dagen och passade på att jobba undan det mesta på kontoret - så skönt och idag var vi också in en snabbis då maken fick lite jobb igen! jag har fått nya avsnitt av Glee så nu är helgen räddad:) Ni som inte sett denna serie - GÖR DET! Man blir verkligen så glad av den och musiken är underbar.....
Det är fortfarande skitkallt ute och vi myser inomhus men snart är man så utvilad att om det är varmare i morgon så kommer jag att ta fram skidorna, packa en fikaväska och tvinga maken och Zigge ut på en skidtur på isen;)) det kommer att bli ett spännande projekt!
Nu håller jag på att göra iordning tomatssås och skall göra en pizzadeg- vi ska äta hemmagjord pizza, jag är så less på kött att jag avlider så nu får det bli så eftersom det är jag som bestämmer i köket idag!
HA EN MYSIG TRETTONDAGSAFTON ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt ni har det i er fina stuga :)

2011-01-05 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0