Ny giv:)

För att peppa upp mig själv så skall jag pröva en sak som Julia gör på sin blogg :)
Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Mina rädslor
Dag 26 – En första
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Jag skall således försöka detta i en månad så att ni får en väldigt djup och fin inblick i mig:)
Jag börjar i morgon, för då hoppas jag att det har lugnat ner sig på jobbet - det är helt fantastiskt att vi har så mycket att göra med tanke på att, jag citerar min man: Det är en enmansteater:)

Den här veckan har varit "sjuk", i måndags så åkte maken kl 06.30 till SKellefteå och kom hem 23.00 från en förhandling - det är nog typ rekord! igår och idag så har vi jobbat undan all post som har kommit men det krävde sin man/kvinna att göra detta och de dagar som maken inte är i rätten så har vi dessutom massor av besök! Just nu känns det också som att julledigheten har fått människor att må så mycket sämre och det har skapat tvister som bara går att lösa hos oss!!!!

Medans jag skriver så inser jag att det är inte lönt att börja imorgon - jag börjar NU:)

DAG 1: OM MIG:)

Ni som följer denna blogg känner ju givetvis mig och vet allt om mig men mitt motto är verkligen att jag tänker inte bli gammal och vara bitter, vill verkligen göra det jag vill nu och inte sitta och ångra mig. Jag är i mina bästa år men inte i min bästa vikt och jobbar verkligen för att ta tag i den saken men det är inte så lätt när man samtidigt tycker att man är värd att unna sig lite gott i livet:)



Här är en bild från Thailand 2009 på det perfekta stället och jag som njuter i fulla drag; liggande i hängmattan med en god bok, poolen bredvid och havet som ligger ett stenkast ifrån - just i den stunden kunde inte livet vara bättre och det är underbart att resa med maken men inget i livet är bättre och mer kärt för mig än mina underbaraste döttrar Emily och Julia <3 

De är mitt liv och deras känslor är mina känslor så när de mår bra så lever livet och vice versa! Jag kommer nu att ta några bilder från den bästa julklappen "ever"  - gullflickorna gjorde en fotobok åt mig från vår underbara resa till Kreta i höstas och det var tydligen så att jag önskat mig en sådan (men det hade jag ju turligt nog glömt:))

Detta var det hela om mig, inte så komplicerat;) försöker faktiskt att vara positiv och sprida energi till andra - det negativa kan väl vara att jag inte riktigt så ofta tänker på mig själv men det går absolut ingen nöd på mig och jag gör oftast det jag vill i alla fall!!

Kram till Er alla och håll till godo med bilderna som kommer på mina finaste !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0