forts DAG 6 - min dag:)

Efter det att jag jobbat undan det viktigaste på jobbet så åkte jag hem och tömde all pant som vi sparat i en sopsäck, åkte upp till Minerva och hämtade Julia, därefter gick turen till ÖK där vi hämtade upp mormor med pant, vidare gick turen till Börje där vi hämtade mer pant och så till Emily där vi snodde hennes pant....puhhhh:( Sedan åkte vi till sjukhuset och hämtade upp Emily. Så gick turen till ICA Maxi istället för Coop - det var närmare så och jag som inte skulle handla så mycket var den som handlade mest (5 kassar) men nu behöver jag nog inte handla på ett tag och det känns skönt! Eftersom man blir helt slut efter en sådan anspänning som ICA Maxi innebär så blev det pyttipanna till middag men det är underskattat ..... och när maken kom hem sent från rätten så gräddstuvade jag hans och han var mycket nöjd:)

Nu vilar jag mig en liten stund i fåtöljen eftersom jag glömde köpa snus så måste jag ge mig ut igen men Zigge vill också ha en promenad så det går bra:) Därefter väntar disken ....... när ska jag få min diskmaskin ikopplad, måste ta tag i detta för det kommer aldrig att bli gjort om inte jag gör slag i saken eftersom det alltid är jag som diskar så bryr sig ju ingen annan!!!!

Kl 19.30 är det heligt för då är det halv 8 hos mig som jag alltid försöker att se, jag gillar verkligen det programmet och sedan är det lätt hänt att man blir sittande framför tv:n eftersom man inte orkar att resa på sig!

Min dag kommer nog att sluta med att jag tar en kvällspromenad med Zigge vid 23-tiden för att sedan gå isäng:)
Hoppas att Ni har haft en trevlig dag......nu orkar jag faktiskt inte berätta mer för Er idag:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0