DAG 4, Vad åt jag idag?

Jag har ännu inte ätit middag men jag skriver ändå detta inlägg då jag vet vad jag skall äta:)
Frukosten bestod som vanligt av minst två muggar kaffe med mjölk och tyvärr lika många cigaretter, jag vet att det inte är bra men vad skall jag göra......Jag gillar det tyvärr:) efter den fantastiska frukosten så åkte jag och maken in till stan och till Bäckbacka där uppdraget var att försöka att tömma Rolfs lägenhet och det gick ju ändå otroligt bra även om det var betydligt mer saker än vad man tror (vi måste fortsätta i morgon också men då är det inte så mycket). Min svägerskor hade tänkt på att man behöver lite mat så det fanns revbensspjäll, sallader, bröd, korv och ost - mycket gott som behövdes för att energin skulle finnas kvar!!! Nu är vi åter i Norrmjöle och dagens meny ser ut som följer;
Förrätt: Inget ( eller rättare sagt ostkrokar för maken och sega råttor för mig:))
Varmrätt: Smördegsinbakad pressad potastis med västerbottensost, oxfile och en sås på Stiltonost - kan bara inte misslyckas!
Efterrätt: Pannacotta med vit choklad och hallon ovanpå
Kvällsvickning: Kex med god ost och blåbärs- och vitchokladsmarmelad inhandlad efter varma rekommendationer från Duo
Om det blir ett estetiskt upplägg på någo av rätterna så kommer jag att skicka en bild - annars låter jag bli!!
Om jag inte kommer isäng i normal tid så kommer jag att göra iordning en dipp med gräddfil och tacosås som jag tar Pringels chips och dippar i;)) Banta får man göra en annan dag!!!!
Hoppas ni alla där ute också har ätit en fantastisk middag denna sista lördagen i januari - nu går vi mot ljusare tider;) Lovely
Marran
K
KRAM :) Marran
P.S. Superspeciell kram till älskade Emily .D.S:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0