DAG 2 - Min första kärlek <3



Det är svårt att säga vem som var min första kärlek eftersom det är ett så stort ord och så stora känslor! Det fanns pojkar som jag var förälskade i men när jag var 16 så träffade jag Kent (Kea Hea) i Sävar, han var 5 år äldre än mig och jag har nog aldrig varit så kär i någon som i han och det var egentligen inte en positiv kärlek för det var mer en dyrkan. Vi flyttade ihop och var tillsammans i 4 år. Hans svartsjuka gjorde att jag lämnade alla mina vänner åt sidan för att endast vara med honom och det håller inte i längden, jag fick betala ett högt pris för detta förhållande och det var att jag tappade mig själv men stark som jag är i grunden så tog jag mig ur detta förhållande och gick vidare i livet:)

Den andra stora kärleken i mitt liv är givetvis Börje som är pappa till mina finaste flickor, bättre val för detta ändamål hade jag inte kunnat ha eftersom då hade de inte blivit så underbara som de är!

Min man är ju givetvis min första riktiga kärlek eftersom han fått mig till altaret:) och då vi träffades på riktigt så var min känsla; Det är det här jag har väntat på i hela mitt liv! Saken är väl också den att det finns ingen som man kan bli så arg på som den man  älskar och så är det också men vi har det underbart tillsammans!

Således får dagens inlägg avslutas med vår bröllopsbild:)

P.S. Min första kärlek som inte rör människor var definitivt min älskade hund Adam (en blueroanfärgad engelsk cockerspaniel) som jag fick när jag gick i 9:an och han fanns alltid till för mig i alla lägen, som jag gråtit i hans päls - han har en stor plats i mitt hjärta:) D.S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Jag var lite seg på att kolla att jag fått kommentarer :) jag ska försöka kolla på din också och läsa allt som händer :)

2011-01-28 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0