En vanlig dag:)

Tiden rusar fram och ibland känns det som att livet bara springer ifrån en - man hinner inte stanna upp och njuta utan man är hela tiden i framtiden. Igår hade jag ändå en härlig eftermiddag, gick hem i tid och var ute på en härlig promenad med Zigge i vintersolen - han trivs faktiskt bra nu i sin täckjacka:) När jag kom hem så rensade jag frysen och hittade lövbiff som jag tinade och gjorde en härlig lövbiffsgryta av - maken gillade den inte eftersom den innehöll curry och vitlök men man kan inte alltid passa in alla. Efter maten så satte jag och Julia igång ett muffinsbak och det gick så fantastiskt bra ända tills vi hällde smeten i formarna - formarna vek sig av smeten och de flesta muffinsarna flöt ut på plåten!!!!! Vi räddade i alla fall sex stycken chokladmuffins som vi dekorerade med frosting, hjärtan och silverkulor som vi kunde bjuda Emily på som kom till oss på besök efter sitt jobb, MYSIGT:)



Vintern håller i sig men idag är det så där magiskt vackert på träden så jag hoppas att Julia tog med sig kameran till skolan så att vi kan få lite vackra vinterbilder - hon tar verkligen helt fantastiska kort!

Maken avslutar en jobbig förhandling idag så vi kanske ska fira genom att gå ut och äta på något trevligt ställe:)

Jag har varit dålig på att blogga men det är tiden som rusar så jag tycks inte hinna!

Ska försöka att återuppta min lista och jag får väl börja om till veckan!
Ha en härlig onsdag och var rädda om varandra!

Kramizar i massor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0