DAG 8 - ett ögonblick:)

Stanna upp ett ögonblick och fundera över livet, lättare sagt än gjort i dessa stressade tider:) Min första tanke med dagens tema föll sig naturligt på en psalm som jag verkligen tycker om, så stanna upp ett ögonblick och sjung......



Njut av varje ögonblick av din dag - jag skall försöka att göra detsamma. Mina tankar är hos stackars stackars Emily som drabbats av vinterkräksjukan och jag vågar inte göra annat än att kasta in lite saker och dryck till henne genom dörren! Inget kan vara värre än att drabbas av detta men som tur är går det fort över så hon är på bättringsvägen!

Nu ska jag avsluta min arbetsinsats för dagen och gå hem för att tillbereda pannbiff med potatis, det ska bli ett magiskt ögonblick vid middagstid!!


Kommentarer
Postat av: Julia

SV: Ja, men gratis reklam är alltid bra :) jag ska försöka blogga mer, men jag är inte riktigt där än för att göra listan :)

2011-02-02 @ 23:55:25
URL: http://juuliiiaass.blogg.se/
Postat av: Christina

Vi får väl se hur det går med mitt bloggande, men tack för visat intresse! Kram på dig med :)

2011-02-03 @ 07:55:05
URL: http://tantojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0