Dag 7 - min bästa vän:)

Jag valde Zigge för det är faktiskt så att "Människans bästa vän är hunden" och det stämmer i viss mån att de är trogna och finns alltid där, de är fantastiska lyssnare men pratar ju inte så mycket tillbaka;))

Jag har många helt fantastiska vänner så jag varken kan eller vill välja ut någon som är min bästa vän men det viktiga med att bli äldre är att de vänner man har runt om sig är de sanna och kommer att finnas livet ut! När man var ung var iaf jag så angelägen om att bli älskad av alla (eller i vart fall de flesta) så jag vände kappan efter vinden för att anpassa mig till allas synpunkter och önskemål! Det var ett högt pris att betala i tonåren då jag fick betala priset av mig själv men med åren så har jag sorterat bort de som egentligen inte fanns för mig utan som jag bara var angelägen att de skulle tycka om mig. Bättre med några bra vänner än tusen bekanta!!!!

Jag känner mig RIK eftersom jag har vänner som bryr sig om mig och vice versa, det är vänner som funnits sedan 1970 och som kommit in i mitt liv senare men de är mig alla så kär även om det är en sorg att vi inte träffas eller pratas vid lika mycket som man skulle önska men det spelar egentligen ingen roll eftersom jag vet att vi tänker på varandra och när livet passar in så kommer vi att dela varandras liv och tid så mycket som vi önskar och behöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0