DAG 10 - Vad har jag på mig idag?

Jag kommer inte riktigt ihåg vad det exakt stod om idag men det var iaf om vad jag hade på mig idag:) så vad är då svaret på detta???

Meningen var ju att vi skulle på begravning så då hade jag faktiskt kunnat berätta om fina kläder men nu blev det inte så p.g.a. att maken är sjuk (förkyld och det finns ju inget värre för en man!!!) och då var det ju inte lönt att börja styra upp garderoben utan jag tog på mig mina joggingbyxor och en tröja för att påbörja städning av lägenheten. Jag behövde ju inte åka till jobbet idag eftersom jag jobbat undan så mycket i veckan men för säkerhets skull så åkte jag snabbt dit och kollade av posten och faxen!

Per är ju sjuk och han är faktiskt det!! men när de ringde från Lycksele om en häktning (grova brott) så kunde han inte låta bli utan samlade ihop sig själv för att göra sitt jobb. Han kravlade sig ur morgonrocken och på med kostymen:)

Jag har fortfarande på mig mina joggingbyxor och njuter av att slasa runt i detta. Har faktiskt varit en mycket hektisk dag på telefonen och jag har dessutom varit runt på tusen ärenden, hämtat Nessie och Isaac hos Emily eftersom hon åkt med människan Isak till Sundsvall för en trevlig helg. Har också hunnit med en fika hos mamma så det känns mycket bra.

Julia hjärtat har fått någon konstig allergisk reaktion så hon är svullen på läppen och har utslag och klåda på kroppen, hoppas nu att det går över snart så att hon får en trevlig fredag!

Till mat ska jag bjuda henne på lövbiff, pommes och persiljesmör:) det är en klassiker i vår familj så det kommer att bli toppen men sedan blir det soffan för hela slanten;-)

Jag ville blogga men jag förstod att det var svårt att lämna kommentarer på min förra bloggsida - jag behöver ju ingen bekrätelse:))) Mitt älskade teknikbarn hjälpte mig att starta upp en blogg på www.blogg.se. Hon skall premieras så här kommer en bild på henne då mammahjärtat slog dubbelslag då hon gick modevisning på Rådhustorget i Umeå på Kulturnatta!! Jag föringar inte Emily på något sätt - Du är också bäst och vi hade en underbar dag tillsammans. Mina döttrar är mitt LIV - sorry Per............

Jag avslutar med en bild på Julia då hon gick mannekäng på Kulturnatta:))

Ha underbart med FREDAGSMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS:-)
(Krambjörnarna - de sötaste) Mia Fia:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0