Slut på 2011

Ja, så har ännu ett år gått till ända och jag fattar inte vart 2011 har tagit vägen. Det har varit ett bra år med många resor och mycket trevligt men det har ju gått så otroligt fort. Står med förväntningar inför 2012 och hoppas att det ska bli ett ännu bättre år och att vi ska kunna fortsätta att njuta av livet... Jag ska på nytt ta tag i träning, mathållning m.m. för de senaste två veckorna har jag inte motionerat något och när jag är stressad äter jag mackor, godis m.m. som en toka:)) inte bra så tyvärr har jag lagt på mig några kilon igen och det känns ju inte kul inför Thailand men jag funderar på att gå på lite nutrilett nästa vecka, verkar överdrivet - ja, jag vet och det kommer förmodligen inte att bli så heller;))

Imorse skjutsade jag Per till polishuset och spontant kom jag på att jag skulle hälsa på söta svärfar Rolf, han blev jätteglad att se mig men det var virrigt som bara den i tanken. Satt i alla fall med honom och de andra när de åt lite frukost och helt plötsligt så kommer Fonus och hämtar en man som tydligen dött igår. Det var inget konstigt alls att de rullade ut honom på en bår (givetvis med ett fint vinrött skynke på) genom frukostmatsalen, det var ingen som reagerade men jag tyckte att det kändes lite surrealistiskt att sitta där med kaffet men å andra sidan det är ju livets gång och väldigt naturligt.

Nu ska jag jobba på så att jag kan lämna kontoret någon gång idag för lite handling m.m. Vi åker ut till stugan och tar det väldigt lugnt och skönt. Det ska bli god mat, champange och så tänkte jag mig lite UFO-ballonger till avslutning! Menyn blir följande;
Förrätt: Gratinerad hummer
Varmrätt: Oxfile med kantarellstuvning och kroketter
Efterrätt: Chokladfondant med hallon

Tack för i år mina vänner:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0