GOD JUL!

Skrev ett långt inlägg och så skulle jag infoga en bild men då hände något och allt försvann:( Det går inte riktigt min väg så nu skriver jag ett nytt kort inlägg till Er.

Jag har fått ordning på jobbet och har nu sorterat akuta ärende och såna som kan vänta till efter jul så när maken kommer från rätten på lunch så ska vi verkställa.....sedan ska jag ut och handla det som jag skrivit upp på min lista och det kommer säkert att gå bra;)) SÄKERT!!!

Ikväll blir det till att slå in julklapparna och packa för i morgon kl 09.00 har jag planerat att bilen ska börja rulla mot Stockholm för jag måste ta det lugnt ..... Jag kommer säkert att skicka bilder till bloggen men jag vill i alla fall önska alla en riktigt riktigt God Jul ♥


Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Desamma till dig. Älskade svägerska kör försiktigt till huvudstaden o kramis!!!!

2011-12-23 @ 13:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0