Vad är det för dag idag?

Joooooo, det är min födelsedag:) GRATTIS till mig själv!


Jag är så otroligt lyckligt lottad som har två så fantastiska döttrar! Emily och Julia har varit med oss i stugan i Norrmjöle och jag har blivit firad i tre dagar eftersom Emily inte kunde stanna och fira mig på min riktiga dag då jobbet kallade! Igårkväll fick jag i alla fall ytterligare en present och det var från Emily och Mamma, det kommer att passa perfekt till mitt nya JAG;



Undrar hur snygga naglar jag kommer att få??? Det kommer att bli fantastiskt och nu ska jag bara beställa tid för en klippning också, tänker att jag skall göra min lite extra snygg innan Budapest och Sverigematchen (kanske ska göra naglarna i blågult??? eller inte:)

Julia stannar kvar i Norrmjöle och ikväll ska vi fira tillsammans med pizza från Roberto och mys tillsammans. Per skulle åkt till västkusten igår men p.g.a. det hemska mordet på Teg fick han ändra sina planer så han åker ner i eftermiddag för att kunna delta i Tjörn runt imorgon!

Nu blir det en helt vanlig dag med jobb ett tag innan jag får njuta av fredagsmyset med Julia!

KRAM TILL ER ALLA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0