Slutet på början....

Ja idag får man väl säga att semestern är slut!!! Nu känns det som att hösten kommit även om helgen var underbar:) Vi bor ju fortfarande ute i stugan för man ska renovera vårt badrum så vi kommer att bo där ute augusti månad ut och då blir det lite av den härliga semesterkänslan kvar så vi får njuta lite till men jag måste måste nu mentalt förbereda mig än en gång på att starta ett nytt LIV - jag vet inte i vilken gång av ordningen det kommer att bli men skam den som ger sig!!!!



Jag har nu typ 14 dagar på mig att mentalt påbörja "operation nytt liv" och det känns rent ut sagt förjävligt men jag har själv satt mig i den här situationen så jag måste själv ta mig ur den. Vi åker till Budapest den 1-4 september och MÅNDAGEN DEN 5 SEPTEMBER smäller det!!!! Detox innebärande vitaminfasta igen och INGA cigaretter mer - jag vill inte men MÅSTE, det finns ingen återvändo men det kommer att bli fruktansvärt tråkigt i mitt liv men jag ska fylla det hålet med träning:) Låter helt otroligt men än en gång så ska jag göra ett försöka att få endorfinerna att bli mitt nya gift och det kan bara ske genom träning. Jag ska köpa kort på IKSU sport och fortsätta det som jag och Julia påbörjade i våras (zumba, stepup, aqua och kanske något annat) sedan har jag ju ridningen och om jag vill kan jag också gå på drop-in-ridning på torsdagar och fredagar. Efter gårdagens ridning så måste det ju vara den bästa träningen ever eftersom jag knappt kan röra mig i dag!

Jag kan väl också passa på att göra ännu ett tillkännagivande: JAG SKA INTE SPELA GOLF:)



Det verkar ju lite trevligt och det är ju fina omgivningar men jag har inte tålamod för golf och jag tror även att min man förstår att det är inte min grej. Det skulle vara jätteroligt om vi någon gång kunde spela tillsammans och när man är ute på semester vore det ju ett kul intresse att ha tillsammans men jag tror att vi umgås tillräckligt mycket med varandra så det är skönt för Per att få ha golfen för sig själv!! Eftersom jag är en person som ofta ändrar mig så skall jag väl inte utesluta att jag börjar med golfen när jag blir pensionär eller något sådant men just nu lägger jag hela den idéen med utrustning på hyllan!

Ja, det var just detta som jag ville berätta för Er fina att mina sötebrödsdagar snart är slut och att jag ska bli en smalare och sundare Maria!

Till er alla avslutar jag med en av mina sötaste nallar:)

HA EN UNDERBAR VECKA - det ska jag ha, för mina finaste döttrar kommer och är med mig i Norrmjöle, vi skall njuta och fira min födelsedag på torsdag! Maken skall till Boden på onsdag och sedan till västkusten för att segla så jag kommer att njuta några dagar av mitt, flickorna och goda vänners samvaro:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0