Zigge

Vi har det superavslappnade här ute i stugan och njuter i fulla drag även om det inte är så varmt som det verkar vara i övriga landet - igår var det typ 10 grader skillnad bara mellan Umeå och här men vi har det varmt och mysigt inomhus i alla fall! Igår fick jag med mig maken ner på stranden och där träffade vi grannen Karin med sina fina barnbarn! Alva som en av flickorna hette fotograferade och hon tog dessa fina bilder på zigge som hon la upp på sin fina fotoblogg (alvapettersson.blogg.se) - jag lånade bilderna av henne så att ni alla får se hur kul zigge hade det på stranden. Jag hoppas att Julia kanske kommer ut idag så då kanske vi kan fota lite mer:)

Ha en härlig påskdag!

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej

Gud vad bra blogg!!

Tack för att du gör reklam för min blogg när du skrev mitt bloggnamn.

2011-04-25 @ 11:18:21
Postat av: Maria Söderberg Nyberg

Tack Alva :)

2011-04-26 @ 11:02:14
URL: http://mialuttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0