Påsktider!

I dessa tider märker man verkligen hur avlångt vårt land är! Här i norr börjar vi skönja våren medan man i södra Sverige har sommarvärme och allt i trädgårdarna exploderar - det är lite orättvist:) Snön tinar i vart fall hur fort som helst men än är det långt kvar till att kratta gräsmatten, i vart fall ute i Norrmjöle! Jag hade i alla fall en städfirma som har varit och storstädat stugan samt putsat fönstrena och det känns underbart! Igår hade jag en underbar dag med Emily och Julia i Sundsvall och IKEA, det var en supertrevlig tur och vi gjorde bra inköp. Nu ska jag jobba bort det jag kan på jobbet och ikväll så åker vi ut till stugan. Det ska bli härligt med några dagars ledighet och förhoppningsvis så ska solen även komma hit och värma våra frusna själar:) Jag vet att jag varit dålig på att skriva men tiden räcker inte riktigt till.....önskar Er alla fina en underbar påskhelg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0