Nu är jag igång:)

Kl 16.00 idag kör jag igång med Body Balance - har varit ute nu på lunchen och köpt ett par träningsbyxor!!! Tjooohoooo.........

Jag känner mig sjukt taggad fast så brukar det vara för mig och så har jag svårt att hålla i det hela eftersom mitt tålamod inte är det bästa men en månad ska jag tammefaaann klara eller hur?????

Ha en bra dag - jag känner mig iaf på alerten helt plötsligt!

En lite rolig grej; Jag har en fönsterputsare här och han klev på skrivbordet inne i det andra kontoret och det rasade helt ihop - det blev världens smäll och han fick ju världens dåligaste samvete men det var ju konstigt redan innan men det vet ju inte han så nu ska han laga ihop det igen! I vart fall så är jag helt imponerad över vilken teknik de har och vilka rena fönster !!! Lovely.....KRAM IGEN alla fina:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0