Beach 2011

Nu börjar det på att dra ihop sig igen för att lätta på vinterkläderna och se fram emot att ta på sig lättare kläder men jag har återigen fått ett abrupt uppvaknande - JAG KAN INTE KLÄ AV MIG!!!!!! Herregud vilken tjockis jag har blivit igen - nu måste jag ta tag i detta omgående och hårt! Om en månad så åker vi till Malta och ska segla med Ulf, Lena och två till. Jag kan inte fara omkring på en segelbåt i en bikini som jag ser ut i dag och hur ska jag och Per kunna sova i vår lilla hytt om vi ser ut som vi gör!!!!!







Idag har jag vägt mig och mätt midjan, ingen rolig start på dagen men det är dags att se sanningen i vitögat så i eftermiddag åker jag med Julia upp på IKSU och köper ett gästkort för en månad sedan ska det tränas minst tre dagar i veckan där tills vi åker. Jag måste gå på det som förbränner och jag tror att jag skall börja med Zumba:))


Ont ska med ont förgås men går det att göra det hela lite roligt så gör det inget! Nu har jag tvingat mig att äta yoghurt till frukost och ska nu till lunch ta Nutrilett, det blir till att hitta på något vettigt till middag också. Det blir ingen ridning för mig idag för vi ska på handledarkurs med Julia för körkortet så jag får åka på någon träning istället!

Ha en underbar start på veckan och tur är det att det är kortvecka för man har blivit bortskämd med ledigheter!

 Ett äpple om dagen skulle vara bra men p.g.a mina tandproblem så vågar jag inte äta ett äpple!!! Det får bli någon annan frukt:) Kärlek till Er alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0