Underbara höstdagar...

Efter en heldag/kväll i lördags så var jag ganska så matt på söndagen men då jag slog upp mina blå och såg det underbara vädret så fick jag raskt på mig kläderna och tog Zigge på en skogspromenad - oj vilken härlig luft, sol och vilka färger. Jag får verkligen lust att måla men jag nöjer mig med att bjuda på en bild (inte som jag tagit men ändå) ....


Det är kallt ute men så friskt ändå när solen tittar fram. Idag åkte maken till Skellefteå halv 7 imorse, jag tog det lungt och fick en härlig promenad med Zigge innan vi äntrade kontoret och tog tag i dagens vedermödor men det är så mycket lättare att få upp energin när solen lyser:)

Nu är det bara några dagar kvar så lämnar vi Umeå för ett soligt Kreta och det ska bli underbart men jag måste ta en dag i sänder annars stressar jag upp mig så det blir kaos i mitt huvud!!!

Dagens middag blev ungsgratinerad falukorv med lök, äpplen och tomater runt om - inte alls så dumt:) Nu måste jag ta tag i min tvätt och disken innan jag sätter rumpan i fåtöljen för att se veckans start på Halv 8 hos mig!!!

Höstliga färgsprakande kramar från mig:) Marran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0